جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam
کشتی یونانی کیش

این کشتی عظیم الجثه در غرب جزیره کیش در نزدیکی روستای باغو به گل نشسته است . این کشتی در سال 1345 به هنگام بازگشت از ایران به یونان به گل نشست که 80 روز تلاش برای بیرون کشیدن آن بی نتیجه ماند و سرنشینان آن کشتی را ترک کردند . اين كشتي در ابتدا شيپور امپراتور و سپس ناتوراليست و در سال هاي بين ۱۳۳۸ تا يكسال قبل از توقف ، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام‌هاي سيروس فارس ، همدان در تردد بوده است . كشتي يوناني از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد و گذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است .

کشتی یونانی کیش

پارک ساحلی کشتی یونانی نیز در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع با امكاناتي مانند : آمفي‌تئاتر ، كافه تريا ، رستوران ايراني و لبناني ، غرفه هاي فروش تنقلات ، ايستگاه هاي كرايه اسكيت و دوچرخه و فروش محصولات ورزشي در محيط اطراف كشتي يوناني در دست احداث است . گردشگران تور کیش می توانند علاوه بر بازدید از این کشتی لحظات خوبی را در پارک اطراف آن سپری کنند .

 کشتی یونانی کیش


 

اسکله تفریحی کیش

 

اسكله بزرگ تفريحي كيش به طول 437 متر، عرض 18 متر و مساحت 10 هزار مترمربع در انتهای بلوار دریا توسط متخصصان ایرانی با چهار فضای اقماری به روش شمع فلزي و عرشه چوبي احداث شده است. گردشگران تور کیش مي توانند با گردش بر روي اسكله تفریحی بزرگ جزیره کیش  از ديدن مناظر طبيعي و ماهي هاي رنگارنگ و متنوع سواحل مرجاني  كيش بر روی اسكله تفریحی بزرگ جزیره کیش که هيچ گونه اثر تخريبي بر زيستگاه هاي دريايي نداشته است لذت ببرند. ظرف مدت كوتاه بيست ماه فاز اول اسكله تفريحي بزرگ كيش ساخته شد و در 5/5/1385 افتتاح شد. این اسکله شامل  امكانات تفريحى نظیر قايق هاى پارويى : قايق هاى پدالى، جت اسكى، قايق هاى كف شيشه اى ، قايق هاى ماهيگيرى ، سه چرخه هاى آبى ، امكانات غواصى را دارا می باشد .

 

 اسکله تفریحی کیش

 اسکله تفریحی کیش



اسکله تفریحی کیش

 اسکله بزرگ تفریحی کیش


اسکله ی بزرگ تفریحی کیش

اسکله ی بزرگ تفریحی کیش


اسکله کیش

اسکله کیش


تصویری از اسکله تفریحی کیش

تصویری از اسکله تفریحی کیش 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,اسکله تفریحی کیش, ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: